Jump to content
Create New...

[IRL] 2006. gada BMW E46 325Ci Cabrio MPerf ekspluatācija latvijā 2008-2018


Fushion
 Share

Recommended Posts

Pārkopēju jo varbūt kādam būs inčīga lasāmviela.

 

Šo topiku varētu saukt kā blogu kurā es dalīšos par savu personīgo pieredzi dzīvojot un pārvietojoties ar tālāk stāstīto transportlīdzekli. Jau iepriekš lūdzu personām kuras nevar paturēt muti vai arī savā dzīvē nav sasnieguši diezgan daudz bet prot nīdēt, lūgums šoreiz savus pirkstus novākt no klaviatūras taustiņiem, jo nu diez vai Jūs spēsiet sniegt kaut kādus reālus argumentus vai viedokli kas kādu varētu vispār interesēt. Paldies

 

Bet pirms dalos ar pieredzi, vēlos arī nedaudz plašāku skatu atvērt cilvēkiem, kuriem iespējams radusies kaut kāda interese sakarā ar šo transportlīdzekli/modeli.

Nedaudz no vēstures

E46 ir  rūpnīcas dots virsbūves apzīmējums no ceturtās paaudzes 3. sērijas BMW modeļiem, kura ražošana bija uzsākta 1998. gadā, kā arī tas nomainīja savu priekšgājēju jeb visiem zināmo žurku E36. BMW E46 tika ražots līdz to nomainīja nākošais – piektās paaudzes 3. sērijas BMW (E90) 2005. gadā. Lai gan E46 Kupejas un Kabrioleta tipa virsbūvēs modeļi tika paralēli ražoti vēl līdz 2006. gada Augustam.

Foto:

e46concept3.jpge46concept1.jpge46concept2.jpg

 

1998. gadā pirmā pārdošanā nonāca E46 ar sedana tipa virsbūvi un tās tika piedāvātas visā pasaulē, izņemot ASV. 1999.gadā tika ieviestas kupejas un universāla tipa virsbūves, un jau no paša sākuma bija pieejamas visā pasaulē. 1999. gadā E46 sedans tika piedāvāts arī ASV transportlīdzekļu tirgum. 2000. gadā tika uzsākta E46 ar kabrioleta un hečbeka (Compact) tipa virsbūvēm. Compact tipa virsbūve bija pieejama tikai Eiropā, Austrālijā un Jaunzēlandē.

 

Foto:

e46concept5.jpge46concept6.jpg

 

E46 piedzīvoja milzīgus panākumus visos tirgos un tika uzskatīts par etalonu savā klasē. Augstākie pārdošanas radītāji tika panākti 2002. gadā, kad E46 visa pasaulē kopā tika pārdots 561,249 eksemplārs.

Kā ta bez M versijas. BMW M (GmbH) nodaļā izlaida arī E46 sportisko versiju jeb – M3. Šis modelis tika aprīkots ar lielāku un jaudīgāku dzinēju, sportiskāku piekari, ierobežotas slīdes diferenciāli un tam bija arī vairāki aerodinamiskie uzlabojumi. M3 tika laists klajā jau 1999. gada beigās un tas jau bija pieejams tikai ar kupejas un kabrioleta tipa virsbūvi.

 

Virsbūves tipi:

LhVz75j.png

 

Tātad spēkrats par kuru vēlos sniegt savu personīgo pieredzi – 2006. gada 3.sērijas (325Ci) BMW E46  Cabrio ar M Paketi, ar 2.5 Benzīnieka motoru < Btw esmu ievērojis ka  pilnīgi visiem 2006. gada modeļiem sākumā bija tikai 2.5L benzīns, kāpēc tā, pats nezinu. Kopš rūpnīcas transportlīdzekļa virsbūvi klāj Oxfordgrün II Metallic krāsa, kuru cik esmu skatījies ir diezgan iecienījuši štatos, Latvijā arī ir eksemplāri bet nu domāju ka uz rokām saskaitāmi. Latvijā tieši ar E46 BMW modeļiem viss lielākais vēzis ir pelēkā krāsa, lai arī cik bēdīgi neliekas  bet tā ir. Godīgi sakot pats nezinu vai tā ir Silbergrau Metallic vai Titansilber Metallic lai gan gogglē rakstīts ka tā ir vienkārši kaut kāda Silver Metallic krāsa, un caur virsbūvju krāsu kodiem vistuvāk bija Titansilber Metallic. Un principā no tādiem “pelēčiem” sastāv kādi 60-80% visi Latvijā esošie E46.

RdJm5ML.jpgBSlUv0q.jpgu9JOXki.jpg

 

Runājot par vizuālo, facelift versija ar kaut kādiem MSport buferiem kurus vel jo projām es nevaru atrast jaunus, viss ticamāk kaut kāda limitētā versija, like alpina bet kkads cits. Bet jebkurā gadījumā ja pat būtu japaliek bez buferiem, visticamāk tiktu uzlikti parasti M buferi. Btw diezgan daudzi man saka ka buferi izskatās no Need For Speed Underground, bet anyway ja Tu vari atrast kādam tādus pašus lūdzu (paziņa jau 2 gadus sola man atrast tādus pašus uz ielas buferus) jā ir nedaudz cringe, bet būsim reālisti, cik daudz tādu modeļu vispār Latvijā ir? Maz.

 

FZwww88.jpgIWZWqSg.jpg

Runājot par Nobraukumu kas 2006.gadā bija tupa nogriezts no 69k uz 20k, kāds tam bija iemesls still nezinām, bet tagadējais nobraukums ir nedaudz virs 120k.

 

 

F5e4P0r.jpg

Turpinot par vizuālo tikai no iekšpuses – salons, āda un koks, diezgan daudziem nāk vēmiens no tā ka salona apdarē ir koks, un tam es varu uz pusi piekrist, jo nolietojās tas arī diezgan īsā laika termiņā, un tad vainu ķīmiskā tīrīšana, vainu pašu spēkiem. Bet kā plus tam visam ir stils, pats personīgi esmu sēdējis uz pirkstiem saskaitāmos E46 kuri varētu atļauties dzīvot ar E46, jo lielākā daļa koka vietā ir vainu ar kaut kādu sūdainu plasmaseni vai ari paretam karbon viedīgu materiālu nolīmēts. Katrā ziņā tas viss ir gaumes jautājums. Protams labdien mazās kasetītes, pāris pogas un prasts funkcionāls, priekš tā laika (neskatoties ka 2006.gads) diezgan daudz neko viņi negribēja likt bet nu tomēr priekš tiem laikiem tas bija top.

YiRnU0S.jpg9NELHmu.jpg

Protams viena no lietām kas mani viss vairāk apbēdina ir ātrumkārba kas ir automāts ar 5 ātrumiem. Lūgums uz reiz džekiem ar īsu smadzeņu darbību nekomentēt jobanus jokus – “ar automātu brauc tikai sievietes’’ bet diemžēl automātiskā kārba vienmēr bija uzskatīta par dārgāku prieku par manuālo, un ne jau tāpēc ja tā nobrūk par to būtu jāmaksā vairāk. Ļoti liela daļa jauno transportlīdzekļu ko ražo ir tieši uz automāta. So cerams ka kāds jau savus nadziņus novāca no klaviatūras. Protams godīgi sakot pats esmu vairāk par Manuālo kārbu – lētāks remonts, apkope, un nav tik sarežģīti kā ar automātu, kā arī ar manuālo braucot pats kontrolē situāciju, nevis balsties uz srano robotu kas automātā to dara tavā vietā.

 

vgyzhem.jpgE9CQ0z2.jpgbbQtReg.jpg

Kā arī šis eksemplārs nav izņēmums un arī ir piedzīvotas problēmas ar kārbu. 2015. gadā jau sākās pirmās problēmas ar kāru, kad robots sāka biežāk un biežāk “tupīt’’ un mazāk reaģēt uz gāzi. To kaut kā bija noraidījuši bet kā tieši nezinu. 2016. gadā jau uzpeldēja nākamā problēma kuru dēvē par – Mehatronikas defektu. Pārslēdzoties no 2 uz 3 robu mašīna veidz rāvienu uz priekšu, lai gan pārējie robi iet ideāli un nemanāmi pārslēdzās, braucot vienmērīgi un tad kārtīgi izspiežot citreiz ir sitienam vai cirtienam viedīgs defekts. Aizverot uz to acis uz kādu brīdi ( jo problēma neprogresēja īpaši) pēc kāda laiciņa vienalga problēma bija noraidīta ieguldot 600 € . Jo viss lielāka hujņa ir tas pats automāts, jo kārba tupa neturēs tādu jaudu, un jēga no kapitālā kārbas remonta 2006. gada mašīnai arī nav nekāda.

 

0AkQpwu.jpg

 

Kopumā runājot par kabrioletu un Latvijā. Kabriolets Latvijā varētu būt ka eksotiska tipa transportlīdzeklis Latvijā, jo nu reāli šitā vasara varbūt mums ir tik karsta ka pārvietoties var tikai ar kabrio. Bet protams ziemā viņa vieta ir garāžā jo RWD, jo jumts. Jā, labi ir bijuši piedāvājumi nopirkt vienkārši hardtopu un dzīvot laimīgam, bet pirmkārt hardtops noteikti būs pilnīgi citā krāsā, krāsošana arī nebūs lēts pasākums, tad vel tā uzlikšana/noņemšana. Tas viss pārāk aužei, un lieki sevi mocīt arī nav jēgas.

Viennozīmīgi ja Tu dzīvo valstī kur visu laiku spīd saule (piemēram pēc manis piedzīvotā tā ir Norvēģija) tad jā protams kabriolets ir ideāls variants. Protams izvērtējot iespējas ko tādu uzturēt un kopt.

Palielam nolemts rudens pusē ir tirgot tālāk, un visticamāk viņa brauks atpakaļ no vietas kur viņu izveidoja jeb no Vācijas. Protams ir opcijas atstāt un meklēt alternatīvas, bet ekonomijas ziņā šāds transportlīdzeklis ēdīs Tavu maku visu laiku, varbūt es to nepiedzīvoju simts procenti, jo kur es naudu dabūtu. Katrai lietai šajā dzīvē ir savs termiņš un neko ar to padarīt nevar.

Neskatoties uz to ka pa vienu transportlīdzekli kļūs mazāk pieejamāk, pats apsveru domu tirgot nost savu A3 un iegādāties E46 Universālu. Kas no tā visa, kamēr sapņa sanāks, es nezinu. Es nezinu ko vel īsti pastāstīt, ja ir kādi jautājumi vai kas tāds droši rakstāt šeit, vai man pm’a.

 

 

UPDATE: Materiāls ir rakstīts gadu atpakaļ. Iespējamas kļūdas vai kas tāds, bet cerams piedosiet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Čau visiem, neliels update par veco labo E46 cabrio Oxfordu. Jau kādu labu laiku Vācijā pa Minheni vizinās krokodiliņš. Un ieguvu kinda info kā iet tagad kabrikam.

Pavasara beigās bija lemts swapot motoru uz E83 kuzava X3 3.5 bi turbo, un brīnumaina kārtā viņš kaut kā ievietojās tur un der arī.

Faivera R20 samainīti pret M3 diskiem, nu un palielam nekas arī nav mainījies.

Vienīgais analogs ko Latvijā pats personīgi pazīstu ir Birkmaņa E46 Cabrio kas iepriekš bija 318, bet arī ieswapots 3.5 BI Turbo

29400692_1793604957352560_3974860643239985152_n.thumb.jpg.279ecdbb1b115571a341c7a88f335deb.jpg846680268_66450679_563775670824129_1045156437818253726_n(1).thumb.jpg.a7bdf550131804d33e9a24d2e7a56678.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

VĒLIES UZZINĀT PAR MUMS VAIRĀK?

×
×
  • Create New...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search