Jump to content
Create New...

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/11/19 in all areas

  1. Man ir patiess prieks no jauna stādīties priekšā ikviena no jums, jaunajā, 2019 gada Lomuspēle.lv sezonā! Kāda liela daļa lietotāju atpazīs mani pēc segvārda D.O.G, un daļa lietotāju mani gadiem ejot pazīst, kā "Luke V. Foresters" Jums drošvien radīsies jautājums, vai tas būtu mans (In Character) personāža vārds? Atbilde ir gan "Jā" , gan "Netikai" .. tas patiesībā ir arī mans īstais vārds. Cilvēki, kas mani tikai pazīst reālajā dzīvē, paziņas un draugi, sauc mani vienkārši par Foresteru. Sižeta Lomuspēle ir nu jau gadiem bijis mans hobijs, ko patiesībā diemžēl tik reti esmu spējis baudīt ilgāku laika periodu. Sakotnēji problēma bija dažādo projektu atveršanās un citu aizvēršanās dēļ, tomēr pēcāk saskatot spēles būtibai daudz lielāku potenciālu, es nolēmu ieguldīt, sevi, savas zināšanas un prasmes saskarsmes mākslā, attiecibu veidošanā ar mērķi pacelt Latviešu "Roleplay" (LVRP) , lai nodibinātu spēcīgu kopieni "Klubu" kurā apgrozītos visi tie kuriem sižeta Lomuspēle ir sirds lieta, hobijs, kā pirms pieciem gadiem , tā arī šodien. Esot vadītājam arvien biežāk nācies īstu pilnvērtīgu sižeta Lomuspēli aizstāt ar īsu piemēru un paraugu sižetiem savā komandā attīstot un pieslīpējot spēles noteikumus, izpratni par tiem , paplašinot iespējas un redzesloku un protams galvenokārt palīdzot visiem lietotājiem, jo īpaši jaunajiem apgūt un izprast sižeta aizraujošās un bezgalīgās iespējas ko varam atveidot un sasniegt ja pārvaldām spēles pamatnoteikumus un spējam izprast spēles dažādo terminu "mie" darbību nevis, lai norādītu uz pārkāpumu, bet gauži vienkārši - ievērojot tos, sasniegt jūsu pašu izraudzīto sižeta virsotni. Ietekmi, bagātību vai viss parastāko vienkāršību. Un ticiet man, tas ir pavisam cits patiesais gandarījums sasniedzot visu godīgā un prasmīgā ceļā! Daudzi no jums jau zin manu "RL" sežetu, jeb dzīvesstāstu, kas patiesībā tik pat dažādu "līkloču", kritumu un kāpumu pilns - līdizīgs, daudzu jūsu "IC" tēlu sižetiem, lai cik ironiski tas arī neizklausītos. "Nodevība, viltus, uzticība, draudzība, prasmes un iemaņas, konkurence un uzvara, zaudējums, sākšana no jauna, dzīvei jauns redzējums, mūžīgais radošums, īstā motivācija, visa turpinājums un dzīves ceļus ejot neatbildēts paliek jautājums - kāds būs mūsu katra stāsta iznākums!?" Tad nu lūk, jums, mans Ieteikums .. Ikviens jaunietis tiecas ātrāk izaugt, kļūt pilntiesīgs pieaugušais, lai būtu pats savas dzīves noteicējs. Ar šo aizrautību tiek palaists garām, kas patiesi nozīmīgs. Briedumā seko līdzi milzīga atbildība, dzivē svarīgu lēmumu pieņemšana vienam, rīcība un rīcības sekas. Brīdī kad esiet kļuvis pilntiesīgs pieaugušais ( -|-->) atpakaļ ceļa nebūs! Bez cīņas nebūs arī tās otrās iespējas uz kurām kā jau ierasts, likāt visas cerības, nebūs piedošanas bez sāpēm un vainas apziņas un galu galā nebūs visas tās ilgi cerētās pieaugušo ekstras, ja neapgūsiet dzīves viss svarīgākos noteikumus, atbildības sajūtu, pacietību, cīņu un izturību, kad šī, reālā pieaugušo dzīve, kas jums būs ikdienu apkārt, raidīs neskaitāmus "sitienus" Un es jums garantēju! Tā patiešam "sitīs." Tā "sitīs" tieši tad, kad vismazāk to gaidīsiet. Tad nu lūk. Nesteidzieties laikam pa priekšu, nesteidzieties pieaugt. Neļaujiet savās rokās iekrist nepazītamām kārtīm! (?♤♡♢♧) Vienalga vai pielīdzināsim šo pie pieaugšanas, attiecībām, izglītības vai profesijas. Jums ir jāzin ko vēlaties, jums ir jāiepazīst un jāizmēğina tas pirms pieņemat lēmumu ko darīt uz visu atlikušo dzīvi. Nekad nenožēlojiet kļūdas un nevainojiet citus par tām. Pieņemiet sekas, motivējiet sevi un cilvēkus sev apkārt, ikdienu kļustot sevis labākā versija. Tad nu galvu augšā, mans Draugs, jo to arī Mēs darām, dodoties tālāk katrs savā stāstā.. Lomuspēle.lv 2019 Jaunajā Sezonā...
    5 points
  2. Pārkopēju jo varbūt kādam būs inčīga lasāmviela. Šo topiku varētu saukt kā blogu kurā es dalīšos par savu personīgo pieredzi dzīvojot un pārvietojoties ar tālāk stāstīto transportlīdzekli. Jau iepriekš lūdzu personām kuras nevar paturēt muti vai arī savā dzīvē nav sasnieguši diezgan daudz bet prot nīdēt, lūgums šoreiz savus pirkstus novākt no klaviatūras taustiņiem, jo nu diez vai Jūs spēsiet sniegt kaut kādus reālus argumentus vai viedokli kas kādu varētu vispār interesēt. Paldies Bet pirms dalos ar pieredzi, vēlos arī nedaudz plašāku skatu atvērt cilvēkiem, kuriem iespējams radusies kaut kāda interese sakarā ar šo transportlīdzekli/modeli. Nedaudz no vēstures E46 ir rūpnīcas dots virsbūves apzīmējums no ceturtās paaudzes 3. sērijas BMW modeļiem, kura ražošana bija uzsākta 1998. gadā, kā arī tas nomainīja savu priekšgājēju jeb visiem zināmo žurku E36. BMW E46 tika ražots līdz to nomainīja nākošais – piektās paaudzes 3. sērijas BMW (E90) 2005. gadā. Lai gan E46 Kupejas un Kabrioleta tipa virsbūvēs modeļi tika paralēli ražoti vēl līdz 2006. gada Augustam. Foto: 1998. gadā pirmā pārdošanā nonāca E46 ar sedana tipa virsbūvi un tās tika piedāvātas visā pasaulē, izņemot ASV. 1999.gadā tika ieviestas kupejas un universāla tipa virsbūves, un jau no paša sākuma bija pieejamas visā pasaulē. 1999. gadā E46 sedans tika piedāvāts arī ASV transportlīdzekļu tirgum. 2000. gadā tika uzsākta E46 ar kabrioleta un hečbeka (Compact) tipa virsbūvēm. Compact tipa virsbūve bija pieejama tikai Eiropā, Austrālijā un Jaunzēlandē. Foto: E46 piedzīvoja milzīgus panākumus visos tirgos un tika uzskatīts par etalonu savā klasē. Augstākie pārdošanas radītāji tika panākti 2002. gadā, kad E46 visa pasaulē kopā tika pārdots 561,249 eksemplārs. Kā ta bez M versijas. BMW M (GmbH) nodaļā izlaida arī E46 sportisko versiju jeb – M3. Šis modelis tika aprīkots ar lielāku un jaudīgāku dzinēju, sportiskāku piekari, ierobežotas slīdes diferenciāli un tam bija arī vairāki aerodinamiskie uzlabojumi. M3 tika laists klajā jau 1999. gada beigās un tas jau bija pieejams tikai ar kupejas un kabrioleta tipa virsbūvi. Virsbūves tipi: Tātad spēkrats par kuru vēlos sniegt savu personīgo pieredzi – 2006. gada 3.sērijas (325Ci) BMW E46 Cabrio ar M Paketi, ar 2.5 Benzīnieka motoru < Btw esmu ievērojis ka pilnīgi visiem 2006. gada modeļiem sākumā bija tikai 2.5L benzīns, kāpēc tā, pats nezinu. Kopš rūpnīcas transportlīdzekļa virsbūvi klāj Oxfordgrün II Metallic krāsa, kuru cik esmu skatījies ir diezgan iecienījuši štatos, Latvijā arī ir eksemplāri bet nu domāju ka uz rokām saskaitāmi. Latvijā tieši ar E46 BMW modeļiem viss lielākais vēzis ir pelēkā krāsa, lai arī cik bēdīgi neliekas bet tā ir. Godīgi sakot pats nezinu vai tā ir Silbergrau Metallic vai Titansilber Metallic lai gan gogglē rakstīts ka tā ir vienkārši kaut kāda Silver Metallic krāsa, un caur virsbūvju krāsu kodiem vistuvāk bija Titansilber Metallic. Un principā no tādiem “pelēčiem” sastāv kādi 60-80% visi Latvijā esošie E46. Runājot par vizuālo, facelift versija ar kaut kādiem MSport buferiem kurus vel jo projām es nevaru atrast jaunus, viss ticamāk kaut kāda limitētā versija, like alpina bet kkads cits. Bet jebkurā gadījumā ja pat būtu japaliek bez buferiem, visticamāk tiktu uzlikti parasti M buferi. Btw diezgan daudzi man saka ka buferi izskatās no Need For Speed Underground, bet anyway ja Tu vari atrast kādam tādus pašus lūdzu (paziņa jau 2 gadus sola man atrast tādus pašus uz ielas buferus) jā ir nedaudz cringe, bet būsim reālisti, cik daudz tādu modeļu vispār Latvijā ir? Maz. Runājot par Nobraukumu kas 2006.gadā bija tupa nogriezts no 69k uz 20k, kāds tam bija iemesls still nezinām, bet tagadējais nobraukums ir nedaudz virs 120k. Turpinot par vizuālo tikai no iekšpuses – salons, āda un koks, diezgan daudziem nāk vēmiens no tā ka salona apdarē ir koks, un tam es varu uz pusi piekrist, jo nolietojās tas arī diezgan īsā laika termiņā, un tad vainu ķīmiskā tīrīšana, vainu pašu spēkiem. Bet kā plus tam visam ir stils, pats personīgi esmu sēdējis uz pirkstiem saskaitāmos E46 kuri varētu atļauties dzīvot ar E46, jo lielākā daļa koka vietā ir vainu ar kaut kādu sūdainu plasmaseni vai ari paretam karbon viedīgu materiālu nolīmēts. Katrā ziņā tas viss ir gaumes jautājums. Protams labdien mazās kasetītes, pāris pogas un prasts funkcionāls, priekš tā laika (neskatoties ka 2006.gads) diezgan daudz neko viņi negribēja likt bet nu tomēr priekš tiem laikiem tas bija top. Protams viena no lietām kas mani viss vairāk apbēdina ir ātrumkārba kas ir automāts ar 5 ātrumiem. Lūgums uz reiz džekiem ar īsu smadzeņu darbību nekomentēt jobanus jokus – “ar automātu brauc tikai sievietes’’ bet diemžēl automātiskā kārba vienmēr bija uzskatīta par dārgāku prieku par manuālo, un ne jau tāpēc ja tā nobrūk par to būtu jāmaksā vairāk. Ļoti liela daļa jauno transportlīdzekļu ko ražo ir tieši uz automāta. So cerams ka kāds jau savus nadziņus novāca no klaviatūras. Protams godīgi sakot pats esmu vairāk par Manuālo kārbu – lētāks remonts, apkope, un nav tik sarežģīti kā ar automātu, kā arī ar manuālo braucot pats kontrolē situāciju, nevis balsties uz srano robotu kas automātā to dara tavā vietā. Kā arī šis eksemplārs nav izņēmums un arī ir piedzīvotas problēmas ar kārbu. 2015. gadā jau sākās pirmās problēmas ar kāru, kad robots sāka biežāk un biežāk “tupīt’’ un mazāk reaģēt uz gāzi. To kaut kā bija noraidījuši bet kā tieši nezinu. 2016. gadā jau uzpeldēja nākamā problēma kuru dēvē par – Mehatronikas defektu. Pārslēdzoties no 2 uz 3 robu mašīna veidz rāvienu uz priekšu, lai gan pārējie robi iet ideāli un nemanāmi pārslēdzās, braucot vienmērīgi un tad kārtīgi izspiežot citreiz ir sitienam vai cirtienam viedīgs defekts. Aizverot uz to acis uz kādu brīdi ( jo problēma neprogresēja īpaši) pēc kāda laiciņa vienalga problēma bija noraidīta ieguldot 600 € . Jo viss lielāka hujņa ir tas pats automāts, jo kārba tupa neturēs tādu jaudu, un jēga no kapitālā kārbas remonta 2006. gada mašīnai arī nav nekāda. Kopumā runājot par kabrioletu un Latvijā. Kabriolets Latvijā varētu būt ka eksotiska tipa transportlīdzeklis Latvijā, jo nu reāli šitā vasara varbūt mums ir tik karsta ka pārvietoties var tikai ar kabrio. Bet protams ziemā viņa vieta ir garāžā jo RWD, jo jumts. Jā, labi ir bijuši piedāvājumi nopirkt vienkārši hardtopu un dzīvot laimīgam, bet pirmkārt hardtops noteikti būs pilnīgi citā krāsā, krāsošana arī nebūs lēts pasākums, tad vel tā uzlikšana/noņemšana. Tas viss pārāk aužei, un lieki sevi mocīt arī nav jēgas. Viennozīmīgi ja Tu dzīvo valstī kur visu laiku spīd saule (piemēram pēc manis piedzīvotā tā ir Norvēģija) tad jā protams kabriolets ir ideāls variants. Protams izvērtējot iespējas ko tādu uzturēt un kopt. Palielam nolemts rudens pusē ir tirgot tālāk, un visticamāk viņa brauks atpakaļ no vietas kur viņu izveidoja jeb no Vācijas. Protams ir opcijas atstāt un meklēt alternatīvas, bet ekonomijas ziņā šāds transportlīdzeklis ēdīs Tavu maku visu laiku, varbūt es to nepiedzīvoju simts procenti, jo kur es naudu dabūtu. Katrai lietai šajā dzīvē ir savs termiņš un neko ar to padarīt nevar. Neskatoties uz to ka pa vienu transportlīdzekli kļūs mazāk pieejamāk, pats apsveru domu tirgot nost savu A3 un iegādāties E46 Universālu. Kas no tā visa, kamēr sapņa sanāks, es nezinu. Es nezinu ko vel īsti pastāstīt, ja ir kādi jautājumi vai kas tāds droši rakstāt šeit, vai man pm’a. UPDATE: Materiāls ir rakstīts gadu atpakaļ. Iespējamas kļūdas vai kas tāds, bet cerams piedosiet.
    4 points
  3. ecY

    A(e*)cy said 10%

    Baltais čalis no UK(ķipa CJ prototips in RL) pastāstīja par šito visu un sapratu, ka vismaz jānāk uz forumu paekspertot,. Kaut vai, kā jau video dzirdams "Too bad Acey ain't in charge no more." Nu labi, pietiekami esmu makaronus uz ausīm karinājis. Sveiki visiem pazīstamajiem un ne tik pazīstamajiem. Esmu Edgars, 23 gadi. Meklēju...., pag pag, nu jau kā ss.com iepazīšanās sludinājumā. Nedomāju, ka ir jēga stāstīt par savu lomu spēles pieredzi, bet esmu aptuveni 95% pārliecināts, ka serverī atveidošu kādu meksikāni vai kolumbieti un zāģēšu galvas nost policistiem ar cerību, ka nesēdēšu visu atlikušo dzīvi ajailā par CS. RL nekas nav mainījies.. Mānu sevi biznesā, daudz ēdu cepumus un daudz ekspertoju. Paralēli dedzinu uzēstās kalorijas hokejā un piektdienu vakaros dodos peļņā uz pokera turnīriem klātienē.. Vispār jau pareizāk būtu teikt, pazaudēt pāris eiro dēļ savas sliktās spēles... Laikam pietiks. Peace out niggas
    4 points
  4. 1 point
  5. Flume, ehhh. Zināms esi ilgi. Esam kopā adminējuši un erpojuši. Sakarīgs spilvens, dodu savu aloha, tev arī! Turpini tik tā!
    1 point
  6. Reljefs

    Sveiciens no OracleOP

    Nav problēmu, droši rakstīt man skype vai discord. ?
    1 point
  7. gods kalpot, priekšniek Sveicieni jau mums ir ikdiena ar Tevi
    1 point
  8. ecY

    Sveiciens no OracleOP

    Man arī izstāstīsi?
    1 point
  9. Tieši tā, atpakaļ ceļa nebūs.. Sveiks brāl. ?
    1 point
  10. Reiz brīnumzemē dzīvoja Brad's un Dave's. Viņi bija pārlaimīgi jaunieši, jo abi brāļi mantojumā saņēma lielu kaudzi ar naudu. Kādu dienu brāļi izlēma, ka varētu ieguldīt daļu no naudas lomuspēles attīstībā, bet veicot ziedojumu, izrādās, ka bankas konts ir bijis uzlauzts un visa nauda ir pazudusi. Tad Brad's teica ''Man ir ģeniāla ideja kā dabūt naudu atpakaļ'' un Dave's jautāja ''Kā?''. ''Mēs...
    1 point
  11. Kārli, lūdzu beidz izmantot Comic Sans fontu, acis grauž xd A - 5/10 S - 10/10 Jo nākamo mašīnu gribu E39 ?
    1 point
  12. Reiz brīnumzemē dzīvoja Brad's un Dave's. Viņi bija pārlaimīgi jaunieši, jo abi brāļi mantojumā saņēma lielu kaudzi ar naudu. Kādu dienu brāļi izlēma, ka varētu ieguldīt daļu no naudas lomuspēles attīstībā, bet veicot ziedojumu, izrādās, ka bankas konts ir bijis uzlauzts un visa nauda ir pazudusi.
    1 point
  13. Reiz brīnumzemē dzīvoja Brad's un Dave's. Viņi bija pārlaimīgi jaunieši, jo abi brāļi mantojumā saņēma lielu kaudzi ar naudu. Kādu dienu brāļi izlēma, ka varētu ieguldīt daļu no naudas lomuspēles attīstībā, bet.....
    1 point
  14. Reiz brīnumzemē dzīvoja Brad's un Dave's. Viņi bija pārlaimīgi jaunieši, jo abi brāļi mantojumā saņēma lielu kaudzi ar naudu. Kādu dienu brāļi izlēma, ka...
    1 point
  15. A- 5/10 " Nekas īpašs, parasts logo. S- n/a
    1 point

VĒLIES UZZINĀT PAR MUMS VAIRĀK?

×
×
  • Create New...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search