Jump to content
Create New...

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/03/20 in all areas

  1. Megiii

    Vai Jūs zinājāt?

    Grand Theft Auto ir brīvā stila datorspēle, kuru izveidoja Deivs Džons un galvenokārt to izstrādā skotu kompānija Rockstar North (pirms tam DMA Design) un publicē Rockstar Games. Spēle sastāv no darbības, piedzīvojumu, braukšanas, lomu, šaušanas un sacensību spēļu elementiem. Spēle ir par kādu noziedznieku, kurš cenšas izrauties priekšā un kļūt bagāts. Ir tiešsaistes spēlētāju modifikācija “Microsoft Windows” versijā “Rockstar North games: Grand Theft Auto San Andreas, “ kas paplašina spēles funkcionalitāti, izmantojot Multi Theft Auto (MTA) platformu, kas ir pieejams bez maksas ikvienam lietotājam. Projekts Multi Theft Auto: San Andreas tiek pārskatīts un atsākts kā atklāta pirmkoda projekts,atstājot aiz sevis visas iepriekšējās versijas. Ar vien jaunākas “Multi Theft Auto” versijas ar labāku lietojamību un citiem uzlabojumiem tiek izlaistas, pamatojoties uz to pašu spēles koncepciju un platformas popularitāti. Multi Theft Auto tiek izmantota dažādu online spēļu simulēšanai un savstarpējai apvienošanai (Racing, Deathmatch, PUBG, DayZ, Rust, dažādāko MMO:RPG u.c., kā arī vispopulārāko no tiem -Roleplay ). Roleplay definīcija Lomuspēle (angļu valodā: “Role-Playing “jeb saīsinājumā RP) ir spēle, kuras dalībnieki pieņem izdomāta tēla lomu sižeta attēlošanā, balstoties uz reālās dzīves pamatiem. [1] Dalībnieks nosaka savu personāža identitāti, atkarībā no izdomātā sižeta, tā personalizācijas. Spēles gaitā personāža attīstība var izdodoties jeb gluži otrādi - ciest neveiksmi. Viss ir atkarīgs no lietotāja iztēles, atjautības - attiecībā pret citiem lietotājiem, kā arī balstoties uz dažādām spēles matemātisko sistēmu - veiksme. [2] Noteikumu ietvarā, spēlētāji var improvizēt; viņu izvēles ietekmē spēles virzienu un iznākumu. Lomuspēle ir ļoti piesaistošs spēles veids, kurā lietotāji labprāt uzturoties, vēlas attīstīt savas prāta spējas un visaptverošas zināšanas. Spēlē ir jāattēlo sava personāža dzīves stāsts, kurš līdzinās reālajai dzīvei tik detalizēti, cik vien tas iespējams. Iekš sižeta savam personāžam ļauj vaļu iztēlei tā, it kā būtu īstā dzīve. Jūsu tēlam ir jāstrādā, lai izdzīvotu un “izsistos” Los Santos ielās. Izdarot izvēli, ļaujot notikumiem slīdēt, kontrolējot savu personāžu. Izdomājot sava tēla īpašības, var noteikt kā tavs personāžs izsitīsies pilsētas dzīvē. Izvēles iespējas ir neierobežotas, gluži kā reālajā dzīvē. Tu vari būt , piemēram kā - policists, ārsts, sētnieks, mehāniķis, pārdevējs, deputāts, ugunsdzēsējs, uzņēmējs, tābraucējs u.t.t. Ir arī otrs ceļš, vienkāršāks, tomēr bīstams. Tā pat kā dzīvē - nelegālā pasaule jeb ielas dzīve. Mafijas, ielas bandas un teritorijas, narkotiku karteļi, zagšana vai laupīšana, klubu nakts dzīve un daudz kas cits. Ātra nauda, viegla peļņa, dzīve, kurai netrūkst asuma- “ vienīgās robežas spēlē, atrodamas Jūsu iztēlē “ Kas ir Lomuspēle club? Latvijas Pirmā Sociāli - izglītojoša rakstura izklaides vietne visām vecuma grupām, kurā vari satikt draugus, asināt prātu, attīstīt iztēli un paplašināt savas zināšanas. Līdz šim Lomuspēle norisinājusies sezonāli kopš 2014.gada. Katru gadu ieviešot jaunas unikālas iespējas. Ar 2019.gadu Lomuspēle izvirzījusi arī Minecraft serveri un ar 2020.gada septembri būs pieejams GTA V ROLEPLAY. Projekta mērķis: Pievērst jauniešus pie vēlmes pašizglītoties par un ap sev aktuālām mūsdienu nozarēm un to specifiku: Izmantojot materiālu internetā; Ārpus skolu pamatizglītību procesam; Brīvajam laikam ; Sekmīgi saglabājot atmiņā pašiegūtās zināšanas; un protams šajā labi pavadītu laiku. Sākotnēji jaunieši attēlo pilsētas dzīvē primitīvi, ar vien labās izprotot spēles noteikumus, attīstās sancensība starp lietotājiem un viņu izveidotajām organizācijām, izmantojot iegūtās zināšanas: stratēģiju, viltību, iztēli, veiklību un to mijiedarbību. Popularākas nozares un to attēlošana virtuāla sižetā: Valdība un tās iekārta; Polcija un kriminālkodekss; Medicīna un pirmā palīdzība; Mediji un televīzija; Glābšanas dienesti (dažādi); Transportlīdzekļi to mehanika; Sports; Pasaules tirgus; Bizness un ekanomika; Internets un bināritāte; Nelegāla kustība, tās sekas; Komunikācija un sabiedriskās attiecības. Mērķis šoreiz attaisno kreatīvo metodi un pieeju pie jauniešiem, kas bieži nespēj uztvert no skolā piedāvātajiem mācību materiāliem, nemaz nerunājot par to, cik maz mēs spējam atcerēties uzspiesta mācību procesa laikā. Mūsuprāt par to, ka vēlamies izzināt pasauli paši, uzzinam tad, kad tas ir jau par vēlu. View full rakstu
    1 point
  2. Sveiki visiem. Šobrīd ar pilnu "joni" esam metušies iekšā servera dizaina uzlabošanā. Saistot to ar mappingiem un modeļiem. Ar katru dienu tiek laboti esošie mappingi, izveidoti jauni modeļi. Iepējams kāds šobrīd nosodīs mūs par modeļiem,ka daudz ""'ēd" resursu, bet varu viņus apbēdinārt. Modelis "ēd" mazāk resursu nekā mappings. Kas sniedz mums plašu perspektīvu, lai serverī nebūtu šo lagu un lai serveris būtu pievilcīgs citiem. Varu jums teikt to, ka ar katru dienu tiks veidoti jauni modeļi, laboti esoši utt. Tas pats notiks ar interjeru, ext. mappingiem. Laboti, attīstīti, veidoti jauni. Ir jau sākts viedot jaunus modeļus, nevis privātām lietām, tur garāžas utt, bet gan koplietošanas ēkām/ceļiem utt. - Pavisam tuvākā laikā tiks sāks veidoti custom inti, ext nelegālo rajonu attīstībai. Unity Station RS Houl Harley Davidson - tiks turpināts CSDD - Vietas kur redzat sienās logus, šobrīd envarat redzēt pilsētu - Tuvāko dienu laikā, vistivamāk, ka 15.12.2019 būs iespēja aplūkot pilsētu caur logu.
    1 point
  3. Uzrunājam Tevi Lietotāj. Latviešu sižeta spēle - norisinājusies neskaitāmos projektos, daudzu gadu garumā. Ikviens no šiem projektiem ir tērējis lietotāju pacietību, izniekojis uzticību un ,protams, cerību, ka latvieši spētu apvienoties un uzcelt kārtīgu sižeta spēles pilsētu. Tomēr šī sapņa īstenošanā liela nozīme ir pašu lietotāju attieksmei pret spēles noteikumiem, galvenokārt citam pret citu un tiem , kas rūpējas par kartības uzturēšanu asistējot lietotāju paplašināti detalizētos sižetos. Kvalitatīva sižetu spēles pamatā ir savstarpēja cieņa un ,protams, lai ari vecumu un intrešu grupas ir atškirīgas , aicinām jūs - lietotājus iepazīt citam citu, nebalstīties uz vienpusīgiem viedokļiem un steriotipiski nespriest par jaunieti pēc, piemēram, vecuma. Ik katrs no jums ir sajutis elpu aizraujošu, adrenalīna paaugstinātu sižetu, kad uzvarat pilsēta rīkotā konkursā, tiekat aplaupīts savas neuzmanības dēļ vai kopā ar draugiem cenšoties uzsākt tā saukto "heist" , šādas situācijas bieži noved pie konfliktsituācijām un reizēm lietotājs ir gatavs pastāvet par savu taisnību pat pie sevis apzinoties , ka tā nu gluži nav. Ir reizes , kad izpratne par lietām ir atškirīga un to "zelta vidusceļu" nespējam saskatīt tomēr, vai tadēļ būtu jāpārtrauc sižeta atveide un jācenšas šo situāciju risināt ar divtik garāku saraksti OOC čatā tā vietā, lai turpinātu sižetu pārceļot viedokļu konflikta apspriedi , kāda administratora klātbūtnē. Ir reizes, kad jūs varat vienkārši izsaukt administratoru sižeta situācijā, lai tiktu izvertēts sižets no malas, tomēr prasmīgi lomuspēles atveidotājs prot pieņemt zaudējumu , pat ja ir pārliecināti par taisnīgumu savā pusē. Kāpēc? Jo ir ieradušies pilsētas dzīves sižeta atveidošanas un radošu ideju realizēšanas telpā un laikā, nevis risināt konfliktu pēc katrām nesaskaņām vai gari skaidrojoties par taisnību kura katram vienmēr būs sava. Veltiet laiku sižetam un radošuma izpausmēm nevis patiesības meklēšanai. Vēlamies , jums Lietotāji nodemonstrēt piemēru , kurā atspoguļojas divu prasmīgu sižeta atveidotāju savstarpēja cieņa, uzmanība, atjautība un kreativitāte bez absolūti neviena konflikta. Kā šie sižeta atveidotāji vienojas par lietām un dara savu iekš tēla IC nevis uzsākot ooc saraksti. Vai nebūtu pienācis laiks, atrast kopīgu valodu citam ar citu? Apvienot spēkus un iztēli aizraujoša, nesasteidzīgā un pārdomāta sižeta atveidošanā. Pilsētas dzīves notikumu un ikdienas gaitās, jūs bieži sastopieties cits ar citu atkārtoti, un vai tas nebūtu daudz aizraujošāk ikvienam no jums, ja (IC) iepazīšanās, savstarpējās attiecības un notikumu gaita būtu atkarīgi no sižeta, no viena vai otra attēlotās (/me) rīcības vai kādiem (/do) apstākļiem! Piemērs: OOC: Jānis ( David Morris ) Pēters ( Enthony Volden ) IC: Virsnieks II David Morris , patruļas laikā, Ganton, grove st šķērsielā, pamana kādu no lokālās bandas biedriem: Enthony Volden, kas tobrīd ar graffitī baloniņu apzīmē vecas garāžas sienu. ((tālāk centīsimies aplūkot un izprast abu pušu sižetu un to “mie” darbības principu. Lai labāk uztvertu piemēru esam izmantojuši pasīvās daļas vizualizāciju.)) David Morris * (me) caur patruļas auto sāna logu, tālumā pamana šķērsielā stāvam afroamerikāņu izcelsmes personu, to turam paceltā rokā krāsu baloniņu pret sienu. David Morris * (do) Mājas tuvumā, caur logu dzirdami skaļi smiekli, sarunas, ballītes mūzika. ((Tātad Jānis iespējams izveidojot /do apstākļus (trokšņainu notikuma vietu) izdomājis sižetā atveidot pielavīšanos, kuru palīdzēs nodrošināt skaļās ballītes trokšņošana. )) ((Tātad Pēteris pamana Jāņa uzsākto sižetu čatā, tajā iedziļinās un nesabojājot potenciālo sižeta situāciju turpina ar savu sižetu.)) Enthony Volden * (me) turot labajā rokā “zaļās” krāsu baloniņu, viļņu veida kustībām pūš vienmērīgi krāsu uz vecās sienas, tonējot grafiti, uz tikko uzvilktām kontūrām. Enthony Volden * (do) blakus jūtama specifiski spēcīga, ķīmiska krāsas smarža. Enthony Volden * (me) nervozējot ik pa brīdim uzmet acis uz abām šķērsielas pusēm caur džempera kapuces sāniem. David Morris * (do) vai Enthony Volen vai nojauš ,ka ir ticis pamanīts? Enthony Volden * (do) Nē. Nekas par to neliecina. ((Pēteris attēlo sižetā kā apzīmē sienu ar grafiti, norāda ka ir piesardzīgs un nervozs tātad var kādā no Jāņa tuvošanās sižet-attēlošanas brīžiem tomēr virsnieka tuvošanos pamanīt. Tomēr Pēteris apstiprina Jāņa izvirzīto priekšlikumu kā policijas darbinieks netiek pamanīts )) ((Jānis sekojot līdzi Pētera norādītajiem mājieniem par apstākļiem, ka Pētera tēls ir nervozs un vērienīgs tomēr viņu nepamana. Izlasot apstiprinājumu saprot, ka var attēlot nesasteigtu un detalizētu pielavīšanos sižetā.)) David Morris * (me) piestājot ar patruļas auto kvartālu tālāk, izkāpjot un aizslēdzot transportlīdzekli dodas atpakaļ tuvāk šķērsielai pa kreisās puses ietves daļu. David Morris * (me) tuvojoties pieliec ķermeņa augšdaļu un galvu, ieliecoties vienlaicīgi kājās ar kreiso roku atpogā ieroča maksts pogas klipsi un satver ieroci to neizvelkot ārā. David Morris * (do) redzams, kā virsnieks tuvojas šķērsielai no labās puses, saminstinoties uz stūra, aiz mašīnas, kas tobrīd noparkota šķērsielas galā David Morris * (me) virsnieks paceļot galvas daļu caur noparkotā transportlīdzekļa loga vēro pārkāpēju, sagatavojoties to aizturēt pēc protokola. David Morris * (do) virsnieks atrodas 8 -12 metru tuvumā no Enthony Volden ((Tātad Jānis attēlojot un aprakstot dažādus apstākļus ir IC ceļā pietuvojies nepamanīts un gatavojas aizturēt Pēteri. Jānis tobrīd ir pārliecināts, ka ir ieguvis situācijā virsroku norādot cik tuvu atrodas un pēc būtības dzīvē šādā situācijā izbēgt nebūtu iespējams. )) ((Pēteris jau iepriekš pieņēma domu, ka sižetā tiks aizturēts. Tomēr viņam iešaujas prātā atjautīgs veids kā iespējams izlocīties no situācijas ne tāpēc, ka nevēlētos aizturēšanas sižetu, bet gan tāpēc ka tā ir ļoti kreatīva ideja, un viņam būtu interesanti redzēt, kā uz to atreaģēs Jānis)) Enthony Volden * (me) vēlaizvien rūpīgi krāsojot grafiti zīmējuma mazās nianses, “ēnas,kontūras u.c” , pēkšņi satrūkstas uzmetot acis uz māju blakus šķērsielais, kurā notikusi balīte visu šo laiku. Enthony Volden * (do) No mājas atskan skaļi, spalgi, sieviešu, baiļu kliedzieni un pļērcieni. Arī citus personu skaļu saucieni. Iekš mājas dzirdama smagu mēbeļu un pašu sienu dauzīšana, laušana. Enthony Volden * (do) Redzams, kā tūdaļ pat atsprāgst mājas durvis un no tām izskrien divi, lielas miesasbūves afroamerikāņi, saķērušies un reibuma stāvoklī cenšas raidīt viens otra virzienā sitienus un spērienus. Enthony Volden * (do) Abi nēģeri sāk kautiņu mājas priekšā, tobrīd neievērojot Enthony paris metru attālumā. Uz mājas sliekšņa izskrien divas sievietes un viens vīrietis. Viena no sievietēm bļauj, lai pārstāj kautiņu. Enthony Volden * (do) Sieviete atrodoties uz mājas sliekšņa ierauga policijas darbinieku stāvam aiz auto un skaļi iesaucoties “Virsniek, dariet kautko !!!” . Enthony Volden * (do) Kā tobrīd rīkojas virsnieks tiekot pamanīts un esot aculiecinieks? David Morris * (do) atklājoties izvelk ar kreiso roku ieroci un pievēršas sievietei un kautiņām vien pāris metru attālumā, apzinoties ka abus noziedzīgos nodarījumus nespēj vienlaikus aizturēt esot viens. Enthony Volden * (me) ieraugot virsnieku, kas tobrīd slēpies aiz noparkotā auto, nosviež krāsu baloniņu un sāk skriet uz otru šķērsielas galu, baiļu iespaidā, milzīgā ātrumā. Enthony Volden * (do) Redzams, ka Enthony izgaist no virsnieka redzesloka, šķērsielas tālākajā galā nogriežoties pa kreisi. ((Pēteris attēlo apsalūti negaidītu situācijas pavērsienu, izmantojot pasīvo “Roleplay” radot apstākļus kuros Jānis esot policijas darbinieks nedrīkst neņemt vērā. )) ((Jānis šādu situācijas pavērsienu nebija gaidījis. Protams ir šokēts, ka tas absalūti izjauc viņa sagatavotos sižeta nākamos soļus, plānus kā aizturēs un ko darīs ar aizturēto Pēteri. Tomēr Jānis saprot , ka tas ir bijis patiešām kreatīvs un sasodīti atjautīgs situācijas pavērsiens un pieņem to. )) Būt administrācijā iekš Lomuspēle.lv projekta ir patiesi liels pārbaudījums! No ikviena tās biedra tiek prasīts liels darbs un uzmanība, sava laika plānošana un produktivitāte tajā. Lietišķa attieksme pret Jums, lietotāji, atbildība pret saviem uzdevumiem un komandas biedriem. Infrastruktūra kas sižeta spēlei nepieciešama ir pamatīgs pārbaudījums ikvienam kas ņem dalību tās izstrādē. Daži no Jums varbūt uzskata, ka tas visas ir muļķības un arī šeit visticamāk viss ir tikpat vienkārši, kā tas ir bijis citos projektos, tomēr iesaku Jums apvaicāties jebkuram no šī brīža administrācijas dalībniekiem : cik daudz uzdevumu un nosacījumi tajos, cik piekasigi un korekta reizēm var būt vadība, kādām metodēm tiek piespiedu kārtā uzdoti uzdevumi, ikvienam, sākot no spēles uzrauga līdz pat spēles izstrādātājam un pašiem vadītājiem. Neeksistē nekādas imunitātes vai drošība, administratoriem, kas nepilda savu pienākumu, vieglprātīgi izturas pret to. Ir Administratori kuri iegulda patiešām lielu darbu, un tādēļ citi ir spiesti ieguldīt līdzvērtīgu atdevi ik dienu, projekta pilnveidošanas, attīstības un tā aktivitātes nodrošināšanā. Projekta tehniķi un vadītāji ir tie kas “nes” lielu atbildību par administrācijas un lietotāju ieguldīto laiku, darbu! Tie cītīgi strādā pie foruma un pilsētas kvalitātes nodrošināšanas, datu un vispārējās aizsardzības. Fiksē un veic nepieciešamos labojumus, pieprasītās izmaiņas un ieteikumus, realizē lietotāju iedvesmotās idejas. View full rakstu
    1 point

VĒLIES UZZINĀT PAR MUMS VAIRĀK?

×
×
  • Create New...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search