Jump to content
Create New...

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/26/19 in all areas

  1. Šis stāsts būs diezgan īpašs, tāpēc savelciet bikses, paķeriet kafiju un klausaties uzmanīgi. Liam Peterson - Dzimis 2001. gada 3. janvārī, Arābu Emirātos, Skotu karaliskās ģimenes izbraucienā. Reiz, esot Dubajā, Liams tika nozagts un tika pieprasīta izpirkuma maksa par viņa dzīvību. Par cik Skotijas karalis nedrīkstēja neko tādu darīt jo tas slikti iespaidotu Skotijas demokrātiskos uzskatus, viņš izvēlējās nogaidīt. Pēc zagļi izdomāja izmest šo nesen-dzimušo bērnu ielas malā, viņu atrada Arābu sieviete, kura uzaudzināja Liamu līdz 12 gadu vecumam. Pēc tā, sieviete ziņoja Skotu karaļnamam par bērnu, un Liams tika nogādāts atpakaļ uz savām īstajām mājām. Viņš nekad neaizmirsīs šo sievieti, pie kuras viņš bija ļoti pieradis... Tā nu gadiem ejot, Princis Liams sāka iedzīvoties Skotijā un pildīja visus savus karaliskos pienākumus. Liam Peterson nav kurš katrs iedzīvotājs no Los Santon. Liams nemaz nav no LS! Viņa ierašanās LS aizsākās ar uzaicinājumu no viņa paziņam, kuri tolaik atradās LS. Ielidojot LS, Liamu uzreiz sagrāba un aizveda uz vietējo klubu, "Alhambra". Te nu pārdzēries, Liams ar saviem draugiem sāka štukot par Liama palikšanu LS, par kuru viņš pats nebija drošs. Viss bija atkarīgs no viņa tēva, Skotijas karaļa, viedokļa par to, kas jau bija zināms, ka tas nenotiks. Liams negribēdams apbēdināt savus draugus centās slēpt faktu, ka visticamāk būs vien jālido atpakaļ. Draugi braucot cauri pilsētai pierunāja Liamu iebraukt auto salonā un paņemt dārgāko mašīnu, lai pierādītu viņa bagātību. Protams Liams, būdams ļoti leps, tā arī darīja un pārsteidza savus draugus līdz neziņai! Viss mainījās, pēc Liams satika meiteni vārdā Lūcija. Viņu iepazīšanās bija pavisam nejauša. Liams braucot ar saviem draugiem uz viņu māju, beigās izrādījās, ka tā bija Lūcijas māja. Tā nu ieejot šajā mājā Lūcija, būdama piesardzīga, šokā jautāja Liamam, kas viņš esot. Liams lepni izskaidroja savu būtību, uz kuru atbilde bija, "Jūs dzērāji!". Tā nu vakaram slīdot garām, Liams vairāk iepazinās ar Lūciju, kura viņam likās jauka un saprotoša. Liamam sāka iepatikties LS un viņs sāka stipri domāt par palikšanu. Bet ko teiks tēvs? Kādas būs sekas? Vai viss būs jāsāk no nulles? Tas šo stāstu noved līdz tekošajam momentam, kad Liams blandās pa LS galīgā bezjēgā, ko darīt. Bet ilgi viņš tā nevarēs, jo uz viņa galvas ir liels cipars un nelegālā puse ilgi necietīsies! Negribās jau teikt, bet var atkārtoties Liama bērnība no jauna. Kā teikt, jauna pilsēta, jauns sākums, jauna dzīve!
    1 point
  2. Sūdzība par administrācijas biedru Tavs In_Game username:MadYoga Tavs In_Game Vārds_Uzvārds:Khalil Prince Administrācijas biedra username:TheGoldenBoy Ko tieši ir pārkāpis administrācijas biedrs?:Tātad , šis ADMINS nokļuva nelāgā RP situācijā kur tika smagi sadurts , un atradās uz zemes asiņojot , pēc kā tika iemest par RP AVOID , un sāka dirst man augumā un cietiem... pēc sāka kautko mums dir** virsū , un sāka draudēt ar baniem bez iemesla , jo tika pārspēts RP situācijā.. Kā tavuprāt mums būtu jāsoda administrācijas biedrs?:AD OFF , un pašu jābano permā. tas nav normāli.. Pierādījumi par pārkāpumu:https://imgur.com/a/HkXUY0f Papildus informācija: Jāmet ārā no statusa un nezinu pašu jāsēdina zem bana , jo ši attieksme ir drausmīga...
    1 point
  3. *Pēc vairākām dienām, viena no personām sniedza lokāciju kurā manija nozagto transportlīdzekli* Atbraucot uz sniegto lokāciju bija jaredz skats, ko diezvai es novēlētu redzēt kādam no automīļiem. Transportlīdzekļa motortelpa bija sazāģēta vairākās daļās lai vieglāk veikt dzinēja izņemšanu, salons tika sadedzināts, kā arī vairākas hadenes elementa detaļas bija izņemtas, pārlauztas un noņemtas. Godīgi sakot stipri šaubos ka apdrošināšanas kantoris ticēs šim stāstam, un noteikti domās ka tas ir safabricēts pasākums. Uz doto brīdi galvā ir 70 procentu pārliecība ka bembi liks zem hidroliskās preces, un atlikušie 30 procenti, cerība, atrast donoru ar pretējām problēmām, un mēģināt restaurēt, ja uz to ļāuties, pasākums būs ilgs un dārgs. Uz doto brīdi pat nevēlos par to domāt *pēc attēla būtu redzams ka tēmas saturs ir slēgts*
    1 point
  4. Uzrunājam Tevi Lietotāj. Latviešu sižeta spēle - norisinājusies neskaitāmos projektos, daudzu gadu garumā. Ikviens no šiem projektiem ir tērējis lietotāju pacietību, izniekojis uzticību un ,protams, cerību, ka latvieši spētu apvienoties un uzcelt kārtīgu sižeta spēles pilsētu. Tomēr šī sapņa īstenošanā liela nozīme ir pašu lietotāju attieksmei pret spēles noteikumiem, galvenokārt citam pret citu un tiem , kas rūpējas par kartības uzturēšanu asistējot lietotāju paplašināti detalizētos sižetos. Kvalitatīva sižetu spēles pamatā ir savstarpēja cieņa un ,protams, lai ari vecumu un intrešu grupas ir atškirīgas , aicinām jūs - lietotājus iepazīt citam citu, nebalstīties uz vienpusīgiem viedokļiem un steriotipiski nespriest par jaunieti pēc, piemēram, vecuma. Ik katrs no jums ir sajutis elpu aizraujošu, adrenalīna paaugstinātu sižetu, kad uzvarat pilsēta rīkotā konkursā, tiekat aplaupīts savas neuzmanības dēļ vai kopā ar draugiem cenšoties uzsākt tā saukto "heist" , šādas situācijas bieži noved pie konfliktsituācijām un reizēm lietotājs ir gatavs pastāvet par savu taisnību pat pie sevis apzinoties , ka tā nu gluži nav. Ir reizes , kad izpratne par lietām ir atškirīga un to "zelta vidusceļu" nespējam saskatīt tomēr, vai tadēļ būtu jāpārtrauc sižeta atveide un jācenšas šo situāciju risināt ar divtik garāku saraksti OOC čatā tā vietā, lai turpinātu sižetu pārceļot viedokļu konflikta apspriedi , kāda administratora klātbūtnē. Ir reizes, kad jūs varat vienkārši izsaukt administratoru sižeta situācijā, lai tiktu izvertēts sižets no malas, tomēr prasmīgi lomuspēles atveidotājs prot pieņemt zaudējumu , pat ja ir pārliecināti par taisnīgumu savā pusē. Kāpēc? Jo ir ieradušies pilsētas dzīves sižeta atveidošanas un radošu ideju realizēšanas telpā un laikā, nevis risināt konfliktu pēc katrām nesaskaņām vai gari skaidrojoties par taisnību kura katram vienmēr būs sava. Veltiet laiku sižetam un radošuma izpausmēm nevis patiesības meklēšanai. Vēlamies , jums Lietotāji nodemonstrēt piemēru , kurā atspoguļojas divu prasmīgu sižeta atveidotāju savstarpēja cieņa, uzmanība, atjautība un kreativitāte bez absolūti neviena konflikta. Kā šie sižeta atveidotāji vienojas par lietām un dara savu iekš tēla IC nevis uzsākot ooc saraksti. Vai nebūtu pienācis laiks, atrast kopīgu valodu citam ar citu? Apvienot spēkus un iztēli aizraujoša, nesasteidzīgā un pārdomāta sižeta atveidošanā. Pilsētas dzīves notikumu un ikdienas gaitās, jūs bieži sastopieties cits ar citu atkārtoti, un vai tas nebūtu daudz aizraujošāk ikvienam no jums, ja (IC) iepazīšanās, savstarpējās attiecības un notikumu gaita būtu atkarīgi no sižeta, no viena vai otra attēlotās (/me) rīcības vai kādiem (/do) apstākļiem! Piemērs: OOC: Jānis ( David Morris ) Pēters ( Enthony Volden ) IC: Virsnieks II David Morris , patruļas laikā, Ganton, grove st šķērsielā, pamana kādu no lokālās bandas biedriem: Enthony Volden, kas tobrīd ar graffitī baloniņu apzīmē vecas garāžas sienu. ((tālāk centīsimies aplūkot un izprast abu pušu sižetu un to “mie” darbības principu. Lai labāk uztvertu piemēru esam izmantojuši pasīvās daļas vizualizāciju.)) David Morris * (me) caur patruļas auto sāna logu, tālumā pamana šķērsielā stāvam afroamerikāņu izcelsmes personu, to turam paceltā rokā krāsu baloniņu pret sienu. David Morris * (do) Mājas tuvumā, caur logu dzirdami skaļi smiekli, sarunas, ballītes mūzika. ((Tātad Jānis iespējams izveidojot /do apstākļus (trokšņainu notikuma vietu) izdomājis sižetā atveidot pielavīšanos, kuru palīdzēs nodrošināt skaļās ballītes trokšņošana. )) ((Tātad Pēteris pamana Jāņa uzsākto sižetu čatā, tajā iedziļinās un nesabojājot potenciālo sižeta situāciju turpina ar savu sižetu.)) Enthony Volden * (me) turot labajā rokā “zaļās” krāsu baloniņu, viļņu veida kustībām pūš vienmērīgi krāsu uz vecās sienas, tonējot grafiti, uz tikko uzvilktām kontūrām. Enthony Volden * (do) blakus jūtama specifiski spēcīga, ķīmiska krāsas smarža. Enthony Volden * (me) nervozējot ik pa brīdim uzmet acis uz abām šķērsielas pusēm caur džempera kapuces sāniem. David Morris * (do) vai Enthony Volen vai nojauš ,ka ir ticis pamanīts? Enthony Volden * (do) Nē. Nekas par to neliecina. ((Pēteris attēlo sižetā kā apzīmē sienu ar grafiti, norāda ka ir piesardzīgs un nervozs tātad var kādā no Jāņa tuvošanās sižet-attēlošanas brīžiem tomēr virsnieka tuvošanos pamanīt. Tomēr Pēteris apstiprina Jāņa izvirzīto priekšlikumu kā policijas darbinieks netiek pamanīts )) ((Jānis sekojot līdzi Pētera norādītajiem mājieniem par apstākļiem, ka Pētera tēls ir nervozs un vērienīgs tomēr viņu nepamana. Izlasot apstiprinājumu saprot, ka var attēlot nesasteigtu un detalizētu pielavīšanos sižetā.)) David Morris * (me) piestājot ar patruļas auto kvartālu tālāk, izkāpjot un aizslēdzot transportlīdzekli dodas atpakaļ tuvāk šķērsielai pa kreisās puses ietves daļu. David Morris * (me) tuvojoties pieliec ķermeņa augšdaļu un galvu, ieliecoties vienlaicīgi kājās ar kreiso roku atpogā ieroča maksts pogas klipsi un satver ieroci to neizvelkot ārā. David Morris * (do) redzams, kā virsnieks tuvojas šķērsielai no labās puses, saminstinoties uz stūra, aiz mašīnas, kas tobrīd noparkota šķērsielas galā David Morris * (me) virsnieks paceļot galvas daļu caur noparkotā transportlīdzekļa loga vēro pārkāpēju, sagatavojoties to aizturēt pēc protokola. David Morris * (do) virsnieks atrodas 8 -12 metru tuvumā no Enthony Volden ((Tātad Jānis attēlojot un aprakstot dažādus apstākļus ir IC ceļā pietuvojies nepamanīts un gatavojas aizturēt Pēteri. Jānis tobrīd ir pārliecināts, ka ir ieguvis situācijā virsroku norādot cik tuvu atrodas un pēc būtības dzīvē šādā situācijā izbēgt nebūtu iespējams. )) ((Pēteris jau iepriekš pieņēma domu, ka sižetā tiks aizturēts. Tomēr viņam iešaujas prātā atjautīgs veids kā iespējams izlocīties no situācijas ne tāpēc, ka nevēlētos aizturēšanas sižetu, bet gan tāpēc ka tā ir ļoti kreatīva ideja, un viņam būtu interesanti redzēt, kā uz to atreaģēs Jānis)) Enthony Volden * (me) vēlaizvien rūpīgi krāsojot grafiti zīmējuma mazās nianses, “ēnas,kontūras u.c” , pēkšņi satrūkstas uzmetot acis uz māju blakus šķērsielais, kurā notikusi balīte visu šo laiku. Enthony Volden * (do) No mājas atskan skaļi, spalgi, sieviešu, baiļu kliedzieni un pļērcieni. Arī citus personu skaļu saucieni. Iekš mājas dzirdama smagu mēbeļu un pašu sienu dauzīšana, laušana. Enthony Volden * (do) Redzams, kā tūdaļ pat atsprāgst mājas durvis un no tām izskrien divi, lielas miesasbūves afroamerikāņi, saķērušies un reibuma stāvoklī cenšas raidīt viens otra virzienā sitienus un spērienus. Enthony Volden * (do) Abi nēģeri sāk kautiņu mājas priekšā, tobrīd neievērojot Enthony paris metru attālumā. Uz mājas sliekšņa izskrien divas sievietes un viens vīrietis. Viena no sievietēm bļauj, lai pārstāj kautiņu. Enthony Volden * (do) Sieviete atrodoties uz mājas sliekšņa ierauga policijas darbinieku stāvam aiz auto un skaļi iesaucoties “Virsniek, dariet kautko !!!” . Enthony Volden * (do) Kā tobrīd rīkojas virsnieks tiekot pamanīts un esot aculiecinieks? David Morris * (do) atklājoties izvelk ar kreiso roku ieroci un pievēršas sievietei un kautiņām vien pāris metru attālumā, apzinoties ka abus noziedzīgos nodarījumus nespēj vienlaikus aizturēt esot viens. Enthony Volden * (me) ieraugot virsnieku, kas tobrīd slēpies aiz noparkotā auto, nosviež krāsu baloniņu un sāk skriet uz otru šķērsielas galu, baiļu iespaidā, milzīgā ātrumā. Enthony Volden * (do) Redzams, ka Enthony izgaist no virsnieka redzesloka, šķērsielas tālākajā galā nogriežoties pa kreisi. ((Pēteris attēlo apsalūti negaidītu situācijas pavērsienu, izmantojot pasīvo “Roleplay” radot apstākļus kuros Jānis esot policijas darbinieks nedrīkst neņemt vērā. )) ((Jānis šādu situācijas pavērsienu nebija gaidījis. Protams ir šokēts, ka tas absalūti izjauc viņa sagatavotos sižeta nākamos soļus, plānus kā aizturēs un ko darīs ar aizturēto Pēteri. Tomēr Jānis saprot , ka tas ir bijis patiešām kreatīvs un sasodīti atjautīgs situācijas pavērsiens un pieņem to. )) Būt administrācijā iekš Lomuspēle.lv projekta ir patiesi liels pārbaudījums! No ikviena tās biedra tiek prasīts liels darbs un uzmanība, sava laika plānošana un produktivitāte tajā. Lietišķa attieksme pret Jums, lietotāji, atbildība pret saviem uzdevumiem un komandas biedriem. Infrastruktūra kas sižeta spēlei nepieciešama ir pamatīgs pārbaudījums ikvienam kas ņem dalību tās izstrādē. Daži no Jums varbūt uzskata, ka tas visas ir muļķības un arī šeit visticamāk viss ir tikpat vienkārši, kā tas ir bijis citos projektos, tomēr iesaku Jums apvaicāties jebkuram no šī brīža administrācijas dalībniekiem : cik daudz uzdevumu un nosacījumi tajos, cik piekasigi un korekta reizēm var būt vadība, kādām metodēm tiek piespiedu kārtā uzdoti uzdevumi, ikvienam, sākot no spēles uzrauga līdz pat spēles izstrādātājam un pašiem vadītājiem. Neeksistē nekādas imunitātes vai drošība, administratoriem, kas nepilda savu pienākumu, vieglprātīgi izturas pret to. Ir Administratori kuri iegulda patiešām lielu darbu, un tādēļ citi ir spiesti ieguldīt līdzvērtīgu atdevi ik dienu, projekta pilnveidošanas, attīstības un tā aktivitātes nodrošināšanā. Projekta tehniķi un vadītāji ir tie kas “nes” lielu atbildību par administrācijas un lietotāju ieguldīto laiku, darbu! Tie cītīgi strādā pie foruma un pilsētas kvalitātes nodrošināšanas, datu un vispārējās aizsardzības. Fiksē un veic nepieciešamos labojumus, pieprasītās izmaiņas un ieteikumus, realizē lietotāju iedvesmotās idejas. View full rakstu
    1 point

VĒLIES UZZINĀT PAR MUMS VAIRĀK?

×
×
  • Create New...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search